17/8-10 skoldax 13.00

ida börjar skolan 13.00. kul att få träffa alla igen, efter skolan ska jag hem till Wanni och boka biljetter till Papa Roach :D Kommer inte på mer å säga mer än att mina föräldrar är borta fram till torsdag ;) Juste.. var hos läkaren igår.. en riktigt bra öronläkare och det visade sig att jag INTE hade vatten bakom öronen utan det var vax blandat med hud som sitter fast på trumhinnan, fick örondroppar och sen fick jag en tid hos ljudvågsläkaren där dem ska kolla min hörsel. Jag hade iaf rätt om att jag hör sämre på höger öra ;P och det jag hade hette öronvägsinfektion eller vad det heter, det var ingen vanlig öroninflamation ^^p


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Aj aj! Lät inget kul det där inte. Krya på dig gumman! Hörde att du kommer upp nästa helg istället. Kanske du och jag ska ta en shoppingtur då? :-P

Kram!

2010-08-19 @ 08:23:42
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Hej igen! Jag har bytt blogg. Kram

2010-08-19 @ 14:59:22
URL: http://kamillaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0