För d är vi som é HAMMARBY!


(just idag e jag stark.. just idag mår jag bra..)
Självklart så vann vi över Assyriska med 3-2. Jävla dommare hade det blivit 4-2..
Först var vi nära mål.. eler vi gjorde mål men vi fick gult kort ist....
Så "riktiga" första målet gjorde AFF.. Sen blev vitaggade och gjorde lika 1-1..
Sen typ 5 min efter typ,gjorde vi 2-1 :D sen blev det paus..
Sen gjorde AFF 2-2 -.- och vi ville jusjälvklart ha 3 poäng så vi la in 3-2 som det avslutade :D vi stod och hoppade i klacken mycket och nu har jag kramp i vaderna :P Fy fan vilken härlig match!!!!!!
Fick inte kontakt med killen som satt till höger om mig men men :P när vi gjorde 3-2 skrek vi mot varann xP haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0