Dagen före julafton 23/12

Igår sprang jag runt på stan med Linn (liljeholmen dock) sen åkte jag hem för att förbereda middagen jag lovat laga :) Allt gick toppen, Blev dock inte som jag tänkt mig men men. Faster Sussie var på middag och fika :) Pappa och Faster Astrid kom även på fika men virriga Astrid blev lite sen pga. hon åkte förbi stationen och tyckte inte att dem sa "trekanten" :P vi hade kul medans hon virrade runt iaf :) Älsklingen var jättetrött! Han typ sov vid bordet och gud vad kul vi hade medans han va halvt borta :P Bad honom gå in och sova (a) han vägrade men till slut sov han som en stock och vaknade inte ens av att jag rörde vid honom på axeln vilket han brukar göra :P Han fick aldrig träffa faster Astrid men det kommer fler gånger :)
Idag slutar han 11 så vi ska gå runt lite i stan :) Sen åker han och ska hälsa på sin pappas grav och sen åker han till sin mamma och sover där :) Träffar honom imorn. Hoppas han kommer tidigt för jag kommer inte kunna bärga mig :P Har fått tag i jobb också så tjänar lite extra cash :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0