G O D J U L!

God jul allesammans, fick en dvd-spelare man kan koppla in usb i jag och min lillebrorsa, imorse av mamsen och Mike :) jag ba: är det dem här dvd-spelarna vi ska få eller?? så var det det xD haha, är man grym eller ;)

Idag kommer gäster vid 14.00, somnade konstogt nog inte föns vid typ 02 inatt :S var pigg men ändå inte. Hoppas jag sover bättre på söndag då jag ska upp SJUKT tidigt på måndag x)

Runt 4-5 kommer älsklingen till oss :D han besökte sin pappa igår och önskade honom god jul, första julen utan sin pappa liksom :/ Önskar att jag kunde varit där och stöttat honom.
Hans syrra åker iväg imorgon i typ 2 månader så hinner inte träffa henne "/ skulle ätit ute igår men hon hann tyvärr inte. Mamma fyllde ju år i Onsdags så det gick ju inte heller.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0