Jobb

God fortsättning på er allihop! :) Snart är det nyår. itter på jobbet och har fika rast :) Tänkte sluta lite tidigare idag för att jag och sötisen ska kolla lite på mellandagsrea. Jobbade igår ocjså och var här tyå 06.20 :P Idag tog jag lite sovmorgon och va här kvart i 7 ^^
Igår firade jag och min kille en månad med att spela bowling på jättefint bowling ställe. Åt även middag tsm.
Imorn är sista jobbdagen innan nyår. Jobbar lite i Januari också :)
Fick skitfina julklappar och spec den bästa! En resa till London med Älskling i 4 dagar och bo på hilton :O :D han köpte det till mig (a) Fick en plånbok från DKNY av honom också :D
(Lägger in en bild på det sen) I plånboken låg 20pund också.
Fick en väska av mormor som jag önskade mig :) Fick en termosmugg av mamma+450 kr. Presentkort på Åhlens. Fotoram :) Fick en massa saker.
Älsklingen fick pansar-kitt av mig med halsband och armlänk :) jättefint på han <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 06:12:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0