Sorry!!

Sophie Blondinbulle la märke till att jag inte uppdaterat min blogg på länge. Det har hon fan rätt i :P sorry! ^^ Nu jävlar.. den 27 november blev jag tillsammans med min underbara pojkvän :) Han heter Alexander för dem som inte visste det :) Micke va ingenting för mig..
Nu är det 6 december och det är snö ute :O har studiedag idag :D wohoo! 2advent firades med Alex :)

Vad mer har jag inte berättat om? Torskar på många prov i skolan :/ men många går fortfarande bra :) måste bara fortsätta kämpa..

I Lördags var det fest här och jag tycker själv at det blev riktigt bra :) kvällen fortsatte hos Robin och sen åkte jag hem till min pojkvän :)
Idag ska jag möta upp Sabina vid 14.00 för fika :) ska köpa mina sista julklappar idag också om jag hittar allt :)
Skriver mer om jag kommer på nått :P




fick rosor av älskling :) ♥


jag och sandra :)

våra fina tårtor :D

älskling hjälper sin älskling att diska medans jag plockar undan :) <3


Kommentarer
Postat av: Sophie blondinbulle

åååh uppdatering, we like!!

Fett goda tårtorna ser ut! :O give me!

2010-12-06 @ 14:48:26
URL: http://blondinbulle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0