T I S D A G 21/12

Igår var det tjejkväll och GUD vilken underbar kväll!!

Jimena, Sandra, Linn, Sophie och Jag Sandra sov tyvärr inte över "/ Idag åkte jag och Sophie och handlade mat till min pojkvän och lagde den. Sen åkte vi till hans jobb för att lämna den. Hur underbart är inte det?? Han är värd det. Sen åkte jag och Sophie in till stan för att köpa de sista julklapparna Äntligen klar! Imorn ska jag bara slå in dem -.- Min älskling mötte upp oss i stan efter han slutat och han köpte en ny telefon xD nu får jag låna den tills han flyttat över sitt nummer till det nya abonnemanget (a) den är underbar!

Mamma fyller år imorn så ska laga middag för typ 5pers ^^ fett kul.
Måste städa mitt rum lite imorn så slipper man göra det på torsdag när man bara ska slappna av. Ska eventuellt äta middag med Älsk och hans syrra med hennes man för första gången Julafton kommer blir så jävla perfekt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0