julen

Måste bara börja med att igår när jag handlade så försvann min mössa -.- jag vet att jag tappade den på gina för vi stod still när jag tog av mig den.. fan vad jag är slarvig :O ska dit imorgon och fråga efter den, orkade inte göra det igår xP
Nu lite saker jag fått under julen :)

En jättefin väska av momor grå med lite detaljer på, glömde fota dock xD
*Tosi hieno laukku mummilta (en muistannut ottaa kuvan siittä :/
Min favorit plånbok från Dkny för typ 1200-1700kr? :D love it!

Från älsklingen :-* *oikea dkny lompakko :D 150-170Euro?
Kavaj med fint blommönster i.

från älsklingen/*poikaystävälta
Fick även en London resa för mig och Alex i slutet av feb och bo på hilton :D
*Sain myös reisun Lontoseen helmikuun lopussa ja asutaan Hiltonin hotelissa :D

Älskade pojkvännen <3 *Rakas poikaystävä <3 Alexander Yukawa <3

Fixade namn på vår ringar idag :) är inte förlovad..
*Teimme nimeet sormukseen tänään. Alexanderilla on minun nimi ja minulla on hänen :) En ole kihloissa :P

Mike på julafton xD
*Mike jouluna

Längst till vänster: mörkgrön spetströja
Tröja med lite detalj på axlarna svart/mörkgrön randig
Min plånbok
Beige/grå bh
Turkos klänning, jättehärlig utomlands för att den är stor och luftig, bild kommer sen på hur den ser ut på :)
*Vaateet kuin ostin tänään :D lompakko on Alexilta jouluna.

Klänning men spetsarmar och lite på ryggen (lila) från gina tricot
Gråa strumpbyxor från h&m
vinröda benvärmare med 3 guldknappar på sidan från gina tricot.

skitsnygg överdragströja!! :D


fixade en bild på mig och älsklingen och köpte enfin ram :)
Han fick pansar-armband och passande halsband till, bild kommer :)
*ostin korun ja rannekke Alexanderille (kuva tulee)

(biler från tjejmiddag finns på fb)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0