nytt i garderoben

nu kommer det mesta jag köpte uner 1/1-10 - 6/7-10 :P hittade inte allt men det här är det jag hitta ^^:
Tässä on suuri osa vateista kun olen ostannut. On viellä enemän mutta en löytännyt kaikkia:P :
 (klicka på alla bilder för förstoring)/(paina kuvia että ne suurentuvat)
Dagens inköp, militärgröna jeansleggins och en svart klänning.

En kavaj köpt i Finland.

En väst också köpt i Finland, den är snyggare på!

En klänning man även kan ha som en söt tröja utan band, om färgen bli för skrikig kan man ha ett skärp runt midjan :)

En klänning som är snygg när man är brun! detta är då baksidan :P

En överdragströja som man använder till typ allt.

En klänning. man kan ha den 3/4 eller långarmad.

En tunn 3/4 från H&M

2 par ljusa jeans från H&M.

Lång t-shirt :)

en magtröja eller så kan man ha en tröja under och sen ett skärp. köpt på Ullared i Gekås utanför Varberg typ(Göteborg) ^^

ett nitbälte, köpt på samma ställe, Ullared

en STOOR kloca köpt i Kroatin x)

de 2 vaserna till höger är nya, köpte de på loppis 2 för 5:- :D

och de nya skorna :P
Nu ska jag gå ner till ICA för att hämta ett paket som kommit till mig. Den är nog skorna som vi glömde i Finland :D yey!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0