oj!

har dagen redan gått :O tittade nyss i elgigantens tidning och där finns den telefonen jag köpte nyss för 400 mindre!! fan asså!!
Men iaf. Imorn ska jag på bio men Sofie :D wihoo :D jag ska iaf inte ha ett sånt sommarlov som jag hade förra året. Satt och glodde in i väggen typ.. den här veckan e typ alla borta. sen kommer dem hem :D
Vill dra ut. Måste ut med Wanni igen, älskar att umgås! :)
måste hitta på nått kul!!!!!!!!!!!!!!
 förra årets skolavslutningsmiddag :)

var mycket med sanna men även wanni :) Sanna minns du allt vi gjorde? ;P
dansade väldigt mycket förra året. Badade och solade även i vinterviken. Jag flyttade ju för fan för ett år sen xD


vårt gamla vardags rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0