öroninflamation.. igen.. :´(

Inte nog med att jag har öroninflamation.. jag kan inte prata och näsan rinner som en jävla flod! Vaknade 02.00 idag av att det sticktes som STORA knivar i örat! har varit uppe i princip hela natten. ville ringa ambulansen men jag somnade och sen blev klockan 7.. ÄNTLIGEN men ändå inte.

Idag messade jag Mike eftersom att jag inte kunde prata x) fick en tid 11.00.
När jag kom till läkaren kände jag redan på mig att det skulle bli jobbigt med rösten "/ Läkaren var indisk.. inget fel på det.
Men han kollade örat och sa att det inte var någon inflamation -.- :O jag ba: eh, okej... jag fick ingen medicin och jag skulle gå till provtagningen för att kolla vad som hänt med min röst x) det var inte därför jag kom men men..
Dem tog ett stick i fingret och sen fick jag gå tillbaka till läkaren. Han skulle ringa mig på måndag och jag behövde inte boka tid.. jag ba: "men på måndag lär det ju ha gått över men det är NU jag har ont!!!"

Sen när jag skulle gått därifrån så tänkte jag.. nej! jag fick för fan pencilin förra gången så nu ska jag banne mig ha det igen för att jag tänker INTE ha såhär ont EN GÅNG TILL!!
Fick en annan trevlig läkare och då kom jag på att mycket vätska hade kommit ut ur örat också men jag hade ju tvättat ur örat.. Hon frågade om jag hade fått någon nässpray.
Jag ba: han skrev inte ut ett skit till mig.
Hon ba: va??!
Jag ska skriva ut en nässpray som gör att locket eller trycket för örat kan släppa. Jag sa: Jag får inte ta nässpray för att min näsa är känslig, men hon sa att den här var bra för mig.
Sen fick jag ett nummer till något läkarhus i liljeholmen som kan skriva ut pencilin till mig. Fan vad lättat jag va!

Nu ska jag vila och förhoppningsvis får jag tillbaka rösten snart för jag älskar ju att prata :P

Lite bilder på mig igår innan Erik kom :) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0