wohoo! NEJ!!!

Wohoo: ingen tandläkare idag och blev en gryym dag med Wanni! Hoppas det bli lika bra och LÄNGRE stunder :D <3
NEJ!!!: Hammarby förlorade mor Örgryte med 3-0 :( fast det var ju liite förväntat..

När jag var med Wanni så väntade jag först på Wanni :) sen åkte vi till slussen för att möta upp hennes tjej :) sen kom resten av gänget vi blev 6 pers :) vi gick till Gamla stan eftersom att Wanni skulle hämta ut biljetter. Sen fikade vi på något ställe. inte värt priset!! sen gick vi till tuben och åkte in till hötorget. gick runt där en sväng, träffade människor :D love it ;P sen mötte jag och Wanni upp Sofie :D jag sofie och sofies mormor hämtade våra biobiljetter och sen sa vi adjö. "vårat" gäng fortsatte vidare till donken där glassen också var slut.. sen blev klockan 5 och jag var tvungen att åka hem eftersom att jag och mike skulle till Mikes kompis för å grilla och bada. Han hade pool. Det va svinvarmt så jag höll mig på land ;) Nu e jag hemma och har tvättsruga imorn x)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0