nöööjd :)

Fick våra betyg idag. Min mentor bröt armen det första hon gjorde när hon kom innanför dörren x
hon snubblade på alla sladdar xD men iaf. Våra varmköksbetyg sattes ihop till ett. Bageri+kallkök blir ett betyg. varmkök+metod+livsmedel blir ett.
i varmkök fick jag vg. fast jag fick flest mvg..
I kallkök fick jag vg :)
datorkunskap mvg :O
svenska A VG :O
idrott del 2/4 mvg :D
engelska A och matte A G
spanska A G
hotell A vg
livsmedelshygien vg :D
servering ? vg? mvg?

jag vet inte vilken placering vi kom på i köksvalpen iaf men vi fick diplom och biobiljett :) killarna som vann var sent ute med deras dessert :S dem vann med 280p skillnad från 2a platsen :O stipendium delades ut och jag var nog nära till ett men en annan tjej hade nog presterat lite bättre ^^


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Fina betyg gumman! Du är duktig du! :D Är allt bra med dig? Här är allt som vanligt typ... Jag har börjat jobba på systembolaget o ska plugga till hösten.. Kram!

2010-06-18 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0