13/3-10

2 Bilder från fredags ^^

haha, vi var så stressade och fokuserade på att göra 15 rätter :P

mums!

Sov hemma hos min älskling igår :) vi tittade på film. Även hans syrra va där i början sen skulle hon gå hem och laga tacos ^^
Senare idag gick vi hem till Fabbe och åt. Pizzan va super som han hade gjort :) är fortfarande mätt xD
Nu är jag hemma "ensam" och bloggar lite och kollar på facebook ^^
Imorn ska jag tog kolla lite på min svenska uppsats. Är ju klar med varmköksuppgiften så man behöver inte stressa med den iaf ^^
Fick nyss reda på att Anna Bergendahl vann melodifestivalen 2010 :P
vad tänkte jag säga.. jo.. Nästa vecka ska jag börja söka jobb så att man har lite pengar sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0