.

sorry för dålig uppdatering "/ nu är det bestämt att det 11e juni åker jag till finland. kommer hem 17e juni. åker till kroatien den 19e juni sen e jag i stort sett bara hemma :) ska väl åka till gbg och timrå också :) idag börjar jag 2 men jag ska servera med min pojkväns klass. pappa ska komma och äta :) om några minuter ska jag ner till ica för att praa med chefen. gissa vad det handlar om? ;) jobb :D hoppas dem behöver hjälp.
Fick tillbaka min moppe i förrigår efter att ha lämnat in den och nu krånglar den igen... suck!! 1 o fem för ingenting :S
Kommer inte på något mer att skriva :)
Jo juste. gjorde mitt svenska arbete klart och redovisade. Det gick åt HELVETTE! jag satt och gjorde en powerpoint presentation men den funkade inte i skolan :( allt gick fel ochjag kom av mig. Fan!!
aja, det va allt ^^
Tjadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0