detta är ju bara text..

Gillar snö men inte idag :( snön ska komma när det är december och då ska det inte vara snöstorm utan sol! Typ som under påsklovet då vi brukar åka till fjällen med familjen, skiit mysigt väder då!
Sov hos Micke inatt, hade jätte mysigt. Dock vaknade jag mitt i natten av att jag var blöt i hela ansiktet och det forsade något ut näsan :S vette fan vad jag har gjort men jag började iaf blöda näsblod..
Idag Hade vi först svenska lektion och sen lunch. Det blev pannkakor med grädde och sylt :D
Sen hade vi samhällskunskap och vi svarade bara på 3 frågor sen fick vi gå :D sen naturkunskap i 3h fast vi fick faktiskt gå 30min tidigar ;D hoppades på att tvärbanan inte skulle sluta gå bara pga. snön..
Dagen började faktiskt när jag skulle köpa hammarby biljetter till finalen och att dem var slutsålda.. åkte till skolan och då sa en kompis att dem faktiskt inte va det :O jag och min kompis kutade till biljettluckan och köpte 2 biljetter till FINALEN :D hoppas det blir fint väder. Va faktiskt nära på att dra till krogen med en polare bara för att få se finalen med riktiga bajare :P
Nu är jag hemma och jag ska laga spagetti med köttfärssås idag :D


Pussar, love Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0