O N S D A G

Dans imorn :D
Dagen imorn börjar med sovmorgon sen har vi föreläsning från KRAV och Ekologiska varor xD sen har vi lunch och sen framtill 13.30 eller om det var 14.30 så ska vi prata om mot rasism. Sen ska jag kanske äta lunch med Micke :) och sen ska jag hem, laga middag och iväg på dans, Sen sova hos Micke :D
Idag hade vi kök, lagade ost och skinkfyllda shnitzlar hur det nu stavas :P Skar med i fingret också :S klantigt!
Hade utvecklingssamtal efter en lång engelska lektion med min mentor x) höll seriöst på att somna för att jg var så trött :S så idag ska jag nog försöka lägga mig tidigare ^^ Käkade pizza till middag och det var namnam :D
Hoppas alla haft en bra dag, det har jag nästan :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0