Plåtning

Idag var jag och Sophie och plåtade oss :D Lägger upp bilder :)
Sov hos Micke inatt :) Mysade igår kväll och det va jättemysigt (a)
På Torsdag fyller Wanni år och då ska jag klä ut mig ;)
Igår fikade jag med tess och vi hade jättetrevligt! :) Blev tyvärr ingen bio pga. att det inte gick något bra ;P
Imorn ska jag jobba, och sen förhoppningsvis åka hem till Micke. Han kommer kanske och hämtar mig då ,,
På fredag åker han till Gotland så det skulle vara kul att få ses lite innan iaf :)
På Söndag fyller farfar år och då ska jag även dansa eftersom att jag inte hinner dansa på torsdag :/ funderar på att dansa imorn istället men jag måste jobba :P



Kommentarer
Postat av: Anna

hehe okey :)

allt bra idag??

kram

2010-11-03 @ 00:55:05
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0