en vanlig dag på stan

Blev tyvärr inga bilder :( dålig på sånt!
men det blev bilder på mina nya kläder ^^

Jeans gina tricot 199:- :D
Klänning bikbok 99:-
bh h&m 79:-
bh h&m 129:-
trosor h&m 70:-

Var inne i stan med linnea, svenska provet gick asum och efter det gjorde jag en synundersökning för körkort :D sen åkte jag hem till Linnea där vi åt lunch ^^
Sen åkte vi till stan där hon köpte nya skor :D vi åkte till mitt jobb för att snacka tider och så :P tog sin lilla tid att hitta btw ;P
Sen åkte vi till ungdomsmottagningen :)
sen gick vi till GC och jag köpte min klänning :D sen tog vi en fika.
sa hejdå till henne medans jag fortsatte in till stan där jag gjorde de andra fynden :P
hittade snygga vinterskor, vet inte om jag vågar köpa dem :P

399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0