FREDAG/LÖRDAG

Igår efter skolan åkte jag till årstaberg för att möta upp Mike, vi åkte till tatueringsstudion ^^ På ONSDAG smäller det :D
 går kväll var jag med Sophie, vi spelade biljard och hade kul :) sen åkte vi till Älvsjö där vi sa hejdå. Jag fortsatte till Mickes kompis där vi spelade biljard igen.. :P jag kunde vunnit om inte 8an hade varit i vägen hela tiden ;) Idag får vi gäster vid 17 typ. Micke ska typ spela poker med sina polare idag :P.. stackarn ;)
Skulle jobbat den här helgen men hon har inte ringt så jag ringer henne på måndag..
Nu ska jag åka hem till mamma trots att det är pappas helg men jag får hälsa på pappa näst nästa helg ist :)
Bilder kommer från dansen senare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0