liten resumé :P

lite bilder från min födelsedag och helgen, hände mycket i helgen men kameran var inte me ;)
I fredags åkte vi på studiebesök med severingsgruppen 2:1 och besökte hasselbacken hotell :)

det här var jag när vi åt middag :) vi åt oxfilé :D


 


nyköpt^^


 
mina förätter jag gjort alldeles själv ÅÅ egen majonäs bl.a. :P


 
lidingö mot högalid

han som står still i bakgrunden är min "brorsa" så står han tyvärr på de flesta bilder.. hans första match och förstår inte riktigt vad tränaren manar "stå här" då är det klart att han STÅR där?

Idag har jag bara en lektion :D svenska prov sen åker jag in till stan med Linnea.. först måste jag till en optiker för att kolla hur mycket en synundersökning skulle kosta ^^ för mitt övningkörning då ;P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0