S Ö N D A G

Idag har jag sovit ut! Blev dock väckt när telefone ringe vid 12 :O Tog en prommenad till liljeholmen med mamma och mike.  Kollade lite på vinterjackor och sånt ^^ svin dyrt :O :(
Imorn ska jag dansa 17.30 :) 
På Tisdag har jag ingen idrott vilket betyder sovmorgon ;) sen ska jag ha prov i samhällskunskap -.-
På Onsdag ska jag och Sophie tatuera oss :D
På Torsdag ä det prov i samhällskunskap om man inte klarade provet (dvs. omprov) och engelska-prov.
Sen har jag handledarkurs kl: 18-21? -.-
På fredag ska jag ev.jobba
På Lördag ska jag ev. jobba
På Söndag ska jag ev. jobba

min kola-tårta som vart feet god :D


torsdags

i torsdags

idag

hemma hos sophie

fredags :) jag var med sophie och spelade biljard ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

vaa bra sa beställa den !! :D åhh va heter den parfymen?? :D

kram

2010-10-24 @ 19:12:20
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: pauli

skulle också vilja pröva på den där dansen :D

2010-10-24 @ 20:38:07
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0