waiting and thoughts

I´m waiting for one of my best friends to come over :) I think we are going to take some pictures outside to my portfolio ^^,
I hope it´s the same wather when she comes because now it´s wonderful picture-wather :D
Över till svenska ;) Jag behöver bilder till min portfolio, därför ska vi ut och ta lite bilder ^^
Vet inte riktigt vad jag och Sophie ska göra sen men det blir nog mysigt :)

Satt på tvärbanan påväg hem och tänkte..

Har ni tänkt på en grej.. Hur vet man egentligen när man är KÄR, visst att man blir varm i kroppen och det pirrar i magen när man träffas,men tänk om det känns fel samtidigt? Såhär rätt men ändå fel.. man vill träffas direkt efter man sagt hejdå.. om den man är kär i kanske inte alls känner så? Hur får man reda på det? Det är underbart att vara kär, det vet jag! Men det gör ONT att bli sårad! Hatar att vara ledsen, som ni alla säkert vet så var jag ledsen halva sommarlovet och det är inte likt mig.. I´m the happy girl! Den dagen jag dör kommer alla förhoppnings minnas mitt leende...
Jag kan nog vara nere ibland nu också, men det är väl för att jag är singel.. borde man inte vara glad då?
Man vill ju ha nån där, nån som man kan mysa med och som bara finns där. Finns om man behöver nån..
Vänner är det bästa man har och går självklart före flick- pojkvänner! Vänner finns där hela livet det kanske flickvännen eller pojkvännen inte gör..
men man får väl ändå inte glömma bort pojkvännen eller flickvännen om man nu har en?

Därför är jag så glad över alla mina vänner som stöttar mig när jag är nere och som jag har så jävla kul med!!
Ni vet vilka ni är (a) love you guys ♥

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0