ångest

Det är mycket man vill göra om i tiden :/ vill känna närhet. Känslor försvinner och kommer tillbaka. Det gäller bara att gå forward..
Om man bara kunde trolla skulle allt vara perfekt. Men det går ju inte..
Det får ta sin lilla tid, gäller att underhålla sig själv hela tiden.
NEJ det här va fan inte lätt!
Nu ska vi inte vara negativa heller, ni ska inte behöva läsa mina depritioner :/ jag brukar alltid vara the happy girl men det är något som dras tillbaka.. Jag måste seriöst skärpa mig!

Någon som vill bli mina vänner??
I need you..

Bio nästa vecka :D Hoffmaestro ikväll ;D <3


mina plättar jag gjorde igår :D

varför ser det alltid ut såhär efter att jag varit i köket?? :O

mina fattiga riddare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0