vad gör vi nu kör vi ;)

Helgen har spenderats mest med underbara Micke ^^
Imorn ska jag kanske sova hos honom (a) men isf äter vi först här :) (lovar att han kommer gilla maten)
blir kanske bio sen :D
På tisdag börjar jag sent som vanligt :P och på Tisdag kanske det blir match ^^ hammarby-degerfors, lillebrorsan hejar ju på hammarby så han kanske hänger me :D
Idag följde jag med på bl.a det här:

Täby motorklubb typ :P
efter allt micke fått följa med på så fick jag hänga med på rena motsatsen ;) men det var helt ok förutom att jag frös ^^
senare ikväll så blev det kolla på innebandy träning, och själv så fick man ju stå i mål.. fan vad ont jag har i vaderna och fötterna xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0