great!

Hade en sjukt härlig kväll igår trots utan mobil :P
13.30- åker från Liljeholmen 134 med Tommy till Östbergahöjden och tillbaka till Liljeholmen.
14.30- åker förbi systemet och hem till Tompa
15.00- chillar i solen och äter mat
Tommys brorsa kommer hem för att köra oss till Tälje :)
16.30- åker vi till Martin och Carro
17.05- är vi framme :D
Skulle åkt därifrån så att jag va i Huddinge typ 19-20.00 ungefär men glömde ju min mobil i Tommys bil som hans brorsa skjutsade oss i -.- fan vad panik jag hade :O
05.00- GODNATT!!
Fick klara mig på fb hela kvällen :P blev hämtat i Huddinge sen iaf av Christoffer och Johanna :)
Badade i jacuzzin (stavning?) och dansade :P
bilder kommer :) när jag orkar lägga upp :P

Tack ALLA för igår!! :)

Ska på Bajenmatch imorn!! :D träffa UNDERBARA människor, träffa Wanni och UNDERBARA människor på Tisdag och Emelie på Tordag :) Men nu kanske jag drar till Finland på Tisdag själv :D :(
Emelie och jag har iaf bestämt träff på fredagen då jag kommer hem ist isf :)) <3

Nu ska jag duscha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0