Im in love?

Partyt gick bra. Tog min klänning :P bilder is coming så fort jag orkar lägga in dem :)
Match idag mot assyriska, ska kolla på burken och hoppas de klarar sig! På måndag är det min tur å skrika!! :D har hittat lite folk via fb som skulle dit :)
Pluggar lite nu för engelska provet jag har snart :) ska laga lite mat nu. har stått i köket hela dagen idag :P fett skönt å sluta vid 13 också :D
Igår var jag hos min Gudmor och hälsade på henne, gudfar och deras vovve kitty :) åt god mat, tig en hundprommenad och fick min 18-års present eftersom att de har svårt att ta sig hem till mig då och vi ses så sällan :/ sen fick jag min 2010 julklapp också :) fick en liten bonus och fick äkta satir-örhängen :O underbara <3

kommer inte på mer att skriva nu :P

Ciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0