Flagnar.

Min hårbotten flagnar efter dessa jävla flätor.. mina skulederblad flagnar :P fyfan..

Imorn ska jag ut på praktik i 8 veckor. Däremot är jag i skolan Onsdagar och serverar lunch :P
Ser väl fram emot det men hade hoppats på att få börja inne på skolan för att komma igång liksom ^^
ringde till hotel skeppsholmen i Fredags men fick aldrig tag i dem.. ringde först vid 9.. då hade min handledare inte kommit på plats.. ringde vid 10 men då var hon på möte.. ringde vid 13 och då var det ingen som svara -.-
ringde idag och då sa dem att mina handledare inte jobbar helger.. så då sa jag hur allt va så ska jag komma imorn 09.00 :P
Tur att jag fåt skjorta där eftersom att min verkligen stinker champagne efter helgens bröllop xD

Jag och Jennipher har jobbat ca: 30h hela helgen och är skittrötta!! men vi fick mousserande vin och pengar iaf :P
Allt var riktigt fint men hade velat haft samma lön fast med fler personer..

Nä nu ska jag snart ta nåt att äta, tänkte lägga ut lite bilder från Rhodos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0