Datasalen.

Sitter i datasalen med David och försöker rätta våra småfel på bidraget för sm :) Allt flyter på och imorn är vi faktiskt klara! :) Dock har jag förlorat så himla mycket annat på det :/ Nästa vecka kom jag och min projektgrupp fram till att jag ska ha hittat en mall till bordsdekorationen samt mall till meny Tis V.50, och skriva klart protokollet redan denna vecka. Stort stort svenskprov som jag inte fattar nåt på, Fredag V.50!! Hemtenta i Servering ska vara klar.. STORT! Och religionprov som jag inte fattar nåt av :/ Serveringläxa också till Tis V.50.. Snart slutar vi.. 22.00 ^^ och då ska jag hem och hämta min efterlängtade tatueringssalva och min efterlängtade pojkvän kommer och hämtar mig :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0