Helgen.

Denna helg har gått fort! Varit med Tobias hela helgen till och från :) Fredags myste vi med mat jag lagade till oss :) Sedan blev det utgång. Lörsdgs åkte han till läkaren vid 13 och jag skulle jobba 17-22 därefter utgång men när jag gått genom snöstormen uppsminkad och taggad.. kommer till slussen då det är en station kvar till jag är framme. Ändrade planer.. ingen utgång för mig iaf :/ så jag låg i hans säng ett tag medans han var ute och tog hand om sin kompis. Underbara Wanni ringde och sa att hon och några till kunde hålla mig sällskap ett bra tag :) De RÄDDADE min kväll :D <3<3 Satt på Lion bar och snackade en massa om relationer, förflutna och en massa nytt :) Idag åkte Tobias till läkaren igen tidigt. Jag passade på att åka till Skärholmen där jag virrade runt i 20 min för att hitta EN butik ^^ Köpte ett par urgulliga vinterskor :)) Åkte hem och myste med pojkvännen och lagade mat :) Nu är han i Enköping till Tisdag :) Kommer hem på Onsdag då jag även är ledig :) På Torsdag är det en kort julavslutning :P och Torsdag fyller mamma även år. Fredag bär det av till Timrå för att fira jul med syster, bror m.fl :) Nej nu ska jag plugga lite innan jag lägger mig :) Ciao (jätteirriterande att man inte kan lägga in bilder!! Så jag gör det via telen sen ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0