Jul.

har svårt att använda högerhanden för tillfället :P skriver med vänster och allt xD imorn blir jag av med tejpen runt tatueringen så blir lite enklare då ^^ ÄNTLIGEN har jag fyllt i den! :D Sitter och funderar vad jag vill ha i julklapp. Varje år har det blivit något jag behövt.. men iår känns det som att jag har allt jag vill ha. Bästa pojkvännen, Iphone 4s, kompakt kamera, systemkamera, bra hörlurar, ny bärbar dator... Vad vill jag ha iår? Farfar tillbaka med farmor ner till jorden? Ja tack!! Typ ny vinterjacka ^^ och ett till Iphoneskal :P köpte ett jääättefint nyligen från nätet och fick hem den i Fredags ^^ jätte nöjd och allt gick fort och effektivt :) Iphonebutiken.se :) nu vill jag redan ha nästa bumper därifrån som inte finns i vanliga butiker :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0