Sista dagarna.

Sista veckan av skolan nu. Har egentligen inga lektioner idag men vill få godkänt så ska gå dit för att göra om lite saker jag missat på proven :)
För tillfället snöar det för fullt. Vill använda mina nya skor idag men dem måste först impregneras 2ggr! :(
Börjar klockan 12 idag och slutar tidigt :) imorn är det 4 dagar kvar till julafton :D
Pojkvännen slutar jobba imorn men kommer hem på Onsdag då jag också är ledig :) på torsdag blir det en kort julavslutning i skolan :P tror Tobbe inte hinner vakna förens jag är tillbaka ;P
Och på fredag bär det av till Timrå, bussen avgår 16.00 från centralen och vill vara där i god tid för en gångsskull med Pappsen så vi kan få bra platser eftersom att jag tar med mig datorn så jag kan plugga på vägen :)

Dags att göra sig iordning då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0