Soon.

Snart är det Fredaag :D Vilket innebär bio med pojkvännen <3 Sedan ska vi tydligen fira Jimena också men jag jobbar Lördag och Söndag 9-20 :/ Orkar inte man jag måste :/ På lördag ska även gruppen provlaga men jag kan tyvärr inte vara me ^^ vi ska ju provlaga fler gånger så då kan jag komma med vinet vi ska provlaga med :) Älskar att vi kommit igång så bra :) Men nu ska jag fortsätta med religionsfrågorna. Prov imorn :( både på judendom och kristendom... allt går för fort och jag hinner inte med. Kan inte plugga på allt samtidigt.. om 2 veckor är det stort svenska prov! samma vecka ska hemtentan vara inlämnad vilket jag är glad och stolt över att jag bara har en uppgift kvar att göra! 52 frågor och en uppgift.. Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0