packning

lite svårt att ta med sig det som är mest "nödvändigt" typ som vilken jacka man ska släpa med sig?
det står mellan 3 jackor:
*skinnjacka
*brun kappa
*min vinterjacka
vinterjackan måste jag ha? eller kan jag ta en tjocktröja och min halv tjocka jacka?

jeansbyxor:
*mörka
*ljusa
*mellan mörka osv..

festkläder, byxor, pyjamas :D, underkläder (är lätt :P), tjocktröjor. Man är ju bara borta 3 dagar men jag har så lätt för att packa med en massa onödiga kläder som man inte ens använder.. sen köper man väl nya festkläder eller andra kläder där? :P hur ska jag göra??


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ta skinnjackan!! :) Den är modern överallt och skyddar mot regn och vind. Blir det kallt får du väl ta en tjocktröja under! Tror inte du ska ta med dig för mycket, då du förmodligen kommer att köpa massa nytt, du ska orka få hem allt också! :P

2011-02-22 @ 08:46:15
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0