plugg

internet började krångla och allt man skrev försvann.. suck!
Idag känner jag mig duktig. sam. provet gick skitbra tycker jag^^ upp till läraren nu vad det blir för betyg, får ju inte hoppas för mycket :P
Har gjort både svenska och engelska nu, fast engelskan är mer avancerad. Inte för att språket är svårt att förstå men våran engelska lärare ska alltid göra grejen större/svårare än vad det är, och att gå djupare in i historien å grejer. kan vi inte ha det lika enkelt som på svenskan? och engelskan borde väl inte vara SÅÅ himla mycket svårare än svenskan?

den här vill/SKA jag göra!! :D

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Snygg tatto!! :) Sån skulle jag också kunna tänka mig! Jag är väl inte duktig på designer!! :P Din är ju hur snygg som helst! Jag använder photoshop.. du då?

2011-02-17 @ 18:31:12
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0