Romme imorgon

Idag har gjort klart Servering B läxan :) skriva ett pm och göra en kuvertmiddag eller vad det hette :P
såhär ser min ut ^^

framsida

baksida
(gjorde ett pm för min student)
PM= förbeställning

Imorn är jag halvt redo för backarna :) nya byxor, jacka och skidglasögon fast allt är inte riktigt bra :/
men kul ska jag försöka att ha iaf :)
Köpte.. fan!! jag glömde dextro :O
jag köpte iaf, en mini påse ostbågar ^^
*godis
*chokladkaka
*festis
*schweppes hade jag hemma från årets kock :)
men glömde som sagt dextrosol -.-
fick matpengar av mamma och jag har gjort iordning en macka till frukost :) kanske ska ha någon yogurt? :P

kameran är på laddning :) orkar inte släpa med systemkameran :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0