1 Juli

3 veckor av lovet har gått och har jobbat för fullt :P har räknat up att jag får ungefär 12 000:- när jag jobbat klart om 2 veckor typ, vill ha mer ju :O hehe :P

3 viikoa lomasta on mennyt jag olen vain ollut töyssä :P olen laskenut että saan noin 1200 euroa kun olen valmis töyssä 2 viikon kuluttua :)

Nu kommer bilder jag lovat ;)

gjorde en smörgåstårta på pappas födelsedag, han gjorde innehållet och jag fick dekorera :)

jag och sabina på stranden :D

från vänster till höger..

2 plastpluppar ska sättas i med hjälp av en "tryckmaskin" som liknar en borr :P

den här va typ full när jag började! tog ca: 5h att göra 1400 bitar?

sedan 1000 st sånna här..

dags för svarvning :P

fast maskinen gjorde jobbet ^^

nästa maskin..

resultatet på höger, dessa är då knappar till mamografiapparater som kvinnorna trycker på när dem trycker för hårt med mamogr.



lilla biten på vänster sida skulle slipar ner lite grann, ungefär 600st har jag gjort?

abborre med potatismos och melonsallad! min och pappas middag förra helgen (a)

påväg till dans

haha!

min nya tvättkorg! :D

new parfume :)

åt pannkaksbuffé på Sabinas jobb och fick en latte efter maten med ett hjärta :D

haha, utomhusgym och denna grej vad trasig xD

tack alla rökare? har en till på ryggen..

nästa jobb 700 st som ska svarvas på varje sida och dem e varma och skvätter litegrann..
plus att det är typ 30 grader minst där inne?


smält choklad :P
kan inte fler sluta? :D

Idag blir det grönan med pappa får se om jag svänger in på skansen också :)
Lucas och jag drar väl till Grönan en kortis och åker twister om han vågar ;) har redan åkt den! :D
btw.. bullet for my valentine ställde in grönalund :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0