Cykel i regnet

Pratar i tele med söta sophie som cyklar till ica för att köpa popcorn i regnet :P how desperate can you be? ;)

Längtar till rhodooos! :D
29 dagar kvar!!

Idag vaknade jag sent fett sköönt, drog hem och käkade sedan åkte vi med våran nya bil till min gudmor och gudfar, fikade lekte med hunden och plockade blåbär :)

Sitter och lyssnar på music och ska typ fixa mitt rum inför imorn när det blir tjejkväll hos miig :D

Helgen:
I Fredags var jag hos pappa med Max och Sabina, Var först på skansen och tittade förbi :)

I Lördags var jag på fotografering och sen på grönan med pappa, max och sabina, inte samtidigt men ändå :)
Sen fick jag reda på att Micke var på grönan så hängde med honom resten av kvällen :) vi var hos hans kompis och dem drack så det var lite skojsigt :P haha more I won't tell ;)

I Söndags fick jag ju 3h sömn och åkte till jobbet, skulle jobbat till 22 men fick sluta 17 för att det var så lite folk på Zee-The restaurant som ligger i hammarby sjöstad :) då drog jag hem till pappa och sov :P

partypinglortrötta.se :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0