Minne för livet.

Tänk att aldrig mer få träffa dig, aldrig mer få åka hem till dig, aldrig mer ta en prommenad till dig, aldrig mer ge dig presenter, aldrig mer fira jul med dig och framför allt.. Jag kommer aldrig att glömma den du var och ditt leende och de fina minnerna!

Jättefina tal hölls för att hedra dig denna dag, en månad sedan du försvann idag..
Man får sån ångest när jag hade velat se dig en sista gång den dag jag gick förbi dig med en kompis som jag stolt ville visa upp för dig.  Jag älskar dig!
Ralf Klaman 1918-2011 du kommer alltid finnas i mitt hjärta





Den här var tuffast.. att se honom gå ner mot jorden..

de 6 syskonen bar honom


här står en gammal granne till Farfar och håller ett kort tar, ville också göra det men jag klarade inte av det!
Står och håller om min syster istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0