P A N I K?

får paniiik, massa grejer jag borde göra, ta upp men jag orkar inte!
Har inte varit på stallet på 2 år och måste hämta min ridväst och ridtermobyxor..
Vill göra nåt på lovet men ingen svarar på sms typ, ingen hör av sig? förstår väl att jag också ska höra av mig men det känns som om jag gör det hela tiden.. Men det kanske blir bättre när jag inte jobbar, fast då jobbar jag bara till och från ist.. har fått ett till jobberbjudande men kommer inte orka mer nu i sommar iaf :/

Vill sola, bada, åka runt, vara med kompisar och ta det lugnt och hitta på massa grejer :P

Aja, allt blir bättre än man tänkt sig, right? :D

Nu blir det sova i solen iaf! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0