Pics.

Här kommer lite bilder från middagen, haha. Hann dock inte fota maten men blev 3 bilder efter middan :)



Åt Angus biff med grönsaker och bea :) smakade mammas lammracks :)

Idag har jag varit på arbetsintervju i Hammarby sjöstad på restaurang "zee the restaurant" tror jag den hette ;)
Lyxrestaurang tycker jag med tanke på den grymt fina inredningen!!
Ska jobba i kök där med men den är inte lika trångt som på blå porten :) sa att jag även kan jobba i servis om det behövs :)
Ska Provjobba på Torsdag och på Onsdag är det min sista dag på Romator :D mihihi!!
Sedan är det bara restaurang som gäller :D förhoppningsvis..
Nu ikväll har jag sett på massa film, fastnade för Legally Blond 1,2 och 3 :P
Har sett sammys äventyr med familjen nyss också :)

Igår var vi ute en sista sväng med Farfars båt Nimbus 2000,
Åkte runt på kungsholmen :)





Min favoritplats när jag var liten.. nu fick jag inte ens plats med fötterna :P eller knäna xD

Här satt vi alltid och fikade, man kan fälla ner bänken man ser lite på vänster sida :)
Härliga minnen på den båten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0