Suomi.

Märkte att jag inte haft sån tid att skriva någon logginlägg när jag haft ett rullande schema hela veckan :D
I Tisdags var jag och Sabina och fixade nytt pass till henne.. jag fixade även det jag skulle..
Sedan var vi hemma hos mig och kollade lite saker inför Rhodos :)
På Kvällen kom Tila och Sophie över och vi kollade film typ? Sabina åkte iaf hem :/
På Onsdag kväll hade vi tjejkväll igen med middag som i Tisdags, hade även hemma-spa ;) avslutades med filmkväll :) Tila färgade håret :)
Seena kvällar blev det åtminstone :P
I Torsdags skulle vi in till stan för att fylla i min tatuering men det var stängt.. så vi gick runt lite i stan, sen åkte jag hem för att laga middag till mig själv och sedan åka iväg på dans till Wahlströms, synd att typ alla dansare var i Malung :( annars var det rätt kul, känns som att sommarlovet börjar komma igång liksom :D

Idag träffade jag sabina rätt tidigt för att hämta hennes pass :D fett fort det gick! :)
har knappt sovit för att jag hade en jävla mal som lät halva natten och försökte få ut den ur rummet 1,5h...

Imorn åker jag till Finland och kommer hem på Fredag morgon :D
En massa saker ska vi hinna med :)

I Rhodos är det strålande sol och 30 grader!!! :D
Om snart 3 veckor drar viii.. dock fick jag skitlön :( men får ju resten i Augusti, typiskt!


Godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0