Want.

Vill börja på kör igen :P Ville börja rida igen ett tag men tror bara jag får köra på nåt sommarläger eller liknande i fortsättningen :/
jaja.
Ska börja på The voice streetdance school med sabina ist :D
Jag tjatar säkert om detta ofta men det måste bli av snart :P
Pole dance vill jag också börja på igen :) och någon bugg-kurs så att jag uppdaterar mig lite, har inte gått på kurs sedan 3 år tillbaka :o

Här är lite bilder jag hitta på min gamla blogg :P



hittade mitt dagis :P

Denna bild är från valborg :)

Denna me, mitt underhår syntes mer där :/ nu är det bleekt :P

min superduper fina, snygga, glada Sabina :D

Denna bild tog jag i Kroatien, Podgora :)
Vill utomlands nu nu nu :D

Imorn ska jag på möte med Emil och Jennipher för att vi ska jobba på ett bröllop en helg efter skolstart :)
Sol innan och efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0