Concratz.

Grattis Oscar på 18-årsdagen!
När vi kom dit så fick vi mousserande vin, utan alkohol :) eller aah.. 0,5% typ men det räknas ju som non-alcohol xD
Sen skulle vi svara på frågor om Oscar och fick 4 fel av 12 :P haha
Den här kvällen lär bli lugn. Hade velat göra nått men imorn ska jag till Smådalarö där emelie bor och vi ska ha grillkväll med bad å lek några stycken :D
Ska bli jätteskoj :) Sen sover jag kvar där :)
På Söndag åker jag först hem till Gröndal och typ badar tror jag? Sen åker jag snabbt hem till pappsen för att börja förbereda inför Måndag, han kommer hem rätt sent på Söndag :)
Måste hitta en present till han! Får väl bli frukost på sängen eller nått. Vill ju köpa en mini bordsgrill eller nått typ :) ska väl köpa någon liten tårtbit också :P

Nu ska jag mysa framfr tv:n me familjen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0