...

Igår var vi på jobber och gick riktigt bra! Det var bara ett engångsjobb så alla vet :) Jobbade på ett bröllop :)
Så himla fina! Therese och Viktor :) Tjejerna som redan var på plats kunde absolut ingenting om varken kök eller servering så vi servis personal fick ju ta över köket i stort sett -.- rätt irriterande.. Hade velat ha mer betalt med tanke på allt slit.. Men kul va det sen :) vi fick mycket beröm.

Idag vid 15.00 mötte jag mina 4 fastrar och ena farbror och pappa för att prata lite om farfars saker och hur vi ska göra osv.. på Tisdag ska dem till Begravningsbyrån <3 Farfar har tydligen redan fixat att han ska få ligga med Farmor :) hoppas dem finner varandra.
Plockade lite saker jag hittade som jag gett till honom genom tiderna, nästa söndag blir det rensning så då kanske jag får med mig något uppläggningsfat och hans fina tallrikar :)
Sen blev det rätt tungt när vi sa vissa saker och så, när jag te.x visade min tatuering och när man såg vissa grejer och började tänka att hans glädje alltid brukar finnas där men nu var han inte där..
TOMT

Jättekort söt tjej!

åh så fin hon va!

fick böja mig jätte¨långt ner för att inte verka så lång :P men man kände sig jätteblek bredvid henne :P

Hon ville först gifta sig i Thailand men så blev det inte :)
Deras historia till hur dem träffades va jättefin och dem passar verkligen varandra! Man fick lite tips också på kläder och planering :)

skåål!

typ 90 gäster :)

orkade inte rotera bilderna ;)

en glad max! :D


Nintendo mario cart :D

koncentration


binaa :D
Love you <3

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej! Jag förstår att du hade velat vänta ett tag med den tatueringen. :( Med mig är det bara bra, jag har stressat runt i regnet för att hitta ett gäng böcker (skolarbete), hittade till slut ett bibliotek som hade dem. Hur är det med dig? Puss & Kram!

2011-06-13 @ 13:46:40
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0