Glad midsommar.

Hoppas alla får en mysig midsommar idag :)
Själv ska jag först till Hågelbyparken och leka lite, sen blir det väl en sen lunch/fika
Sedan åker jag till Grönan för att äta middag förmodligen med Emelie :) och sedan blir det skansen :D
Igår hade jag en kväll med Sabina :)
Mötte Max i Tc och väntade med honom tills hans pendel skulle gå :P

Har typ fått jobb erbjudande också :D "blå porten" heter restaurangen och ligger på djurgårn :) ska dit imorn och prata hur min sommar ser ut och när jag ev. kan jobba :D

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning, har ingen aning om vad jag ska ha på mig xD



happy face!

fläta i luggen :)

min nya tröja :P



ahaha!!
okej.. inte världens bästa ritning xD men såhär har jag gjort iaf :P

Vet inte vad jag ska göra med mina kläder idag :P vet inte alls :P Det ska ju typ bli varmt?

Aja, hoppas ni alla får en fin midsommar :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag har en likadan töja, fast svart :)

2011-06-25 @ 14:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0