Resor.

Har suttit och kollat resor och det är sååå många ställen man vill åka till men man måste först spara pengar och sen ha tid :P får se när jag åker :) Vill åka till Rhodos men får se vem som ska hänga me ^^

Idag har jag jobbat på svets-maskin :P gick bra för hand :) Igår var det maskin och idag för hand ^^

Imorn är det halvdag men vid 13.00 ska jag vara vid Huddinge sjukhus för att ta ett sista farväl av farfar innan begravning den 6/7-11 :(
Sen får vi se vad som händer, smink ska me iaf xD

Fick igång moppen idag!! :O haha, trodde aldrig den skulle starta utan att tvätta rent hela moppen invändigt som vanligt ^^ Awesome!
Men kan ju fortfarande inte åka utan försäkting -.-

Jag vet att jag skriver konstigt men vill bara få me det typ mest intressanta ;)


måste rensa datorn! Köpa typ usb-minne och föra över bilder och musik, inte okej att den börjar bli seg!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vad är det du vill göra på resan då? (festa, sola, bada, shoppa, vandra, häftig natur,) Jag kan om du vill uppleva allt detta rekommendera Azorerna. Världens vackraste ö-grupp, grymt uteliv, varmt, billiga men jävligt snygga, unika kläder/smycken/skor/inredning/sprit ja rubbet! http://www.solresor.se/resa-till/Portugal/Azorerna/?sortby=&direction=&sc_pkw=google&cmpcid=21&s_kwcid=TC|13984|azorerna||S|b|6100925330&gclid=CP66sYGqvKkCFUeDzAodOB5Tew Vi bodde mitt i huvudstaden och funderade faktiskt på att flytta dit, helt underbart var det!

2011-06-17 @ 08:42:06
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0