...

ångrar allt mellan oss. Ångrar att jag ens träffade dig.. ångrar allt. första gången. hade velat sluta fred men näe.. trodde man kunde lita på allt du skrev, sa och gjorde men näe.. har aldrig haft sån ångest som jag har nu! men lite får du skylle själv.. inte mitt fel att man köper allt till mig och vill ha tillbaka alla pengar sen.. det går inte till så.. jag bad dig inte köpa allt.. jag kunde nöja mig med kärlek vilket jag inte fick, bara skit skit skit.. och det är inte den jag är tyvärr. jag är den som ska vara glad! spelar ingen roll om jag har ett förhållande eller inte! it doesn´t matter!

making memoties of us.. jag har HEMSKA minnen

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gumman då!! :( Du har helt rätt i att det inte går till så. har han gett dig saker så har han gett dig saker, det är inget han kan komma och böla om i efterhand! Försök att inte ha sån ångest över detta, jag vet att det är svårt och att det känns fördjävligt i början, saker man sagt, gjort, trott och hoppats på. Försök att tänka framåt istället! Nu är du flera erfarenheter rikare till nästa gång. Och hey! It´s his lost!!

2011-03-14 @ 15:54:55
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0