freaky!

inte uppdaterat på ett litet tag :P I Fredags hade jag inget planerat tills bästa Sabina ringde och hon skulle komma hit :) vi köpte lite godia, åt middag och kollade på let´s dance :) Senare vid 21.30 blev vi sugna på cola så vi skyndade oss till liljeholmen :P Vi hade mysigt iaf :) ibland är det skönt att bara ta det lugnt :) På Lördagen vaknade vi rätt tidigt :P jag duschade, gjorde oss iordning och sen åkte jag till stan för att möta underbara Jimena! Vi gick runt lite i stan pch sedan satte vi oss i biosalongen, typ hela salongen va tom! xD filmen "big mommas" var skitbra tyckte vi iaf :D Sedan gick vi runt på stas tills vägen skillde oss åt :)

bilder kommer :P

Just för tillfället mår jag väl inte helt ok, vissa kan släppa saker fortare än vad man tror.. inte bra när man börjar tänka så mycket även fast jag vet att det var bäst för mig så som det blev men inte så jävla kul efterråt :/ idag får vi se vad jag gör.. önskade jag gick på dans så man kunde glömma allt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0