I am number four

Gårdagen var mysig. Åkte till Mickes garage med hans polare Micha. De meckade lite och så :P sen åkte vi till pizzerian och de käkade pizza, jag hade redan ätit :) Sen åkte vi till Heron för att se I´m number four. Den var bättre än jag trodde. Brukar inte gilla sånna filmer :) Skitkul i början när Micke och Micha hoppa till! :P haha, kunde inte sluta skratta :D

Idag hade vi svenska uppsats,det gick väl bra tror jag :S får hoppas det! :) hade muntligt prov i samhälle och sedan bageri. Orkade verkligen inte vara kvar så gjorde bara surdegsbröd och sen gick jag och Emma ^^

När jag skulle hem så stannade tvärbanan vid Linde och där sa föraren att det är strömavbrott på tunnelbanan och tvärbanan -.- väntade 30 min och då tog jag bussen.. tog 1h 20 min hem! haha, brukar ta typ 13 min ^^

Nu håller jag på och packar inför imorn. Ska möta Lucas nånstans i Gröndal så tar vi tåget tillsammans till Mora :) Fett mycket grejer som ska med :/ eller tungt är det iaf! ^^

Imorn är det prov i Servering och jag är väl taggad, måste sätta det här provet! Mvg ska jag ha :P

Kommer inte på mer att skriva nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0